För dig som är nyfiken på Customer Experience Management. På det här webinariet pratar vi om CX-management som ramverk för att driva ett kontinuerligt, kundcentrerat förändringsarbete. Vi introducerar kundresekartläggning för att skapa sömlösa beröringspunkter över hela kundresan och minska organisatoriska silon som stör helhetsupplevelsen. Vi diskuterar även vikten av kultur och ledarskap som möjliggörare för ett lyckat CX-program.
Datum kommer snart! Kundupplevelse som konkurrensfördel blir allt viktigare, Customer Experience Management som ett ramverk för kundcentrerad förändringsledning blir allt vanligare organisationer. Fokus på CX ställer nya krav på ledarskapet och chefens roll. Webinariet visar hur vi som chefer kan påverka kundupplevelsen genom vårt ledarskap – och den kultur vi bidrar till att skapa.
Datum kommer snart!
Läs mer och anmäl dig
Leda med hjärtat
Visst är det intressant att de som leder med hjärtat når bättre resultat än de som sätter monetära mål först? I det här webinariet pratar vi om vilken betydelse ledarskapet har för skapa bra kundupplevelser och delar med oss av konkreta tips för ledare för att skapa en kundcentrerad kultur.
Datum kommer snart!
Läs mer och anmäl dig
Bli en Enlighter, du med!
Få nyheter och erbjudanden ett par gånger per år.
En opretto boklubb för CX-nyfikna!
Joina vår bokklubb
Inspireras och fortbilda dig gratis genom Enlight Me's bokklubb.
Fördjupa din CX-kompetens - med vår lättlästa e-bok -
Här kan du ladda vår e-bok: 10 snabba råd för att skapa en CX-kultur
Med decennier som ledare av kundnära team i ryggsäcken, vill vi dela med oss av tio snabba råd för att skapa en kundcentrerad kultur. Råden är utformade som konkreta, handfasta tips som du som ledare med CX-fokus kan dra nytta av med syftet skapa en kultur där kundupplevelsen är i fokus.
Ladda ner vår e-bok
Läs vår blogg
Här delar våra "sparklers"/ experter med sig av sin expertis och erfarenhet inom CX, EX och ledarskap .